Monday, March 8, 2010

Cepat!! Wajib Baca dan Hayati

Entah kenapa Allah mengarahkan tangan yang dipinjamkanNya pada ku ini untuk mencapai Alquran beserta terjemahan pada malam ini..bagaikan mencari sesuatu arahan amaran dan nasihatNya tuhan yang menciptakan aku nie...aku terus membukanya tanpa melihat mukasurat..terdiam aku dalam sepi..AL Hujraat muka surat 515..Al Qamar maksudNya dalam bahasa melayu..sesuai dengan suasana sepi sunyi aku pada malam nie..aku tatap satu persatu ayat yang diwahyukan..tetiba diayat 9 hingga 13..aku rasekan satu bebanan dan ketakutan yang amat sangat!! Ya Allah ampunkan segala dosa hambaMu ini atas kelalaian selama ini..nak tahu apa isi kalamullah ini yang diceritakan..?? cepat!! ringankan tangan anda..buka halaman 516 kitab suci alQuran..hayati dan fahami dengan mata hati anda..!! Siapa cepat dia hamba yang taat!! =)

No comments:

Post a Comment